Witamy na stronie Szkoły Podstawowej nr 47 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3 w Katowicach. Mamy nadzieję, że znajdą Państwo tutaj wszelkie niezbędne informacje dotyczące działalności placówki.

Plan lekcji

Tutaj sprawdzisz plan lekcji...

Czytaj więcej...

Zajęcia pozalekcyjne

Chcesz wiedzieć więcej o naszych zajęciach pozalekcyjnych? Kliknij tutaj...

Zebrania i konsultacje

Terminy zebrań i konsultacji - zapraszamy!

Czytaj więcej...

Napisz do nas

Zapraszamy do kontaktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to tylko możliwe.

Konkursy

Do wakacji pozostało...

Niniejszym oświadczamy, że rok szkolny 2016/2017, grupa SKKT PTTK nr 8 „Wędrowne Sówki” rozpoczęła radośnie wydeptując ścieżki Beskidu Śląskiego.
24 września, skoro świt rozwinęliśmy swe „sowie” skrzydła i pod opieką p. Edyty Doliwy i p. Anity Wyderki wylądowaliśmy na Kubalonce, która była punktem startowym naszego rajdu. Rajd został zorganizowany z okazji 25- lecia wybudowania wieży na Baraniej Górze. Organizatorami rajdu byli Górnośląski Oddział PTTK Katowice, Koło Przewodników Beskidzkich SKKT „Bukowina” i SKKT „OLIMP”. Nasza „sówkowa rodzina” miała swojego osobistego przewodnika, był nim Przodownik Turystyki Górskiej p. Robert Barów. Wędrowaliśmy malowniczą trasą z Przełęczy Kubalonka przez Stecówkę do schroniska na Przysłopie pod Baranią Górą. Trzeba było pokonać różnorodne przeszkody, które „Matka Natura” postawiła nam na drodze… Okazało się , że My – „Wędrowne Sówki” lubimy… potaplać się w błocie, balansować na belkach drewnianych i dzielnie wędrować w górę i w dół. Wyczerpani, ale i szczęśliwi dotarliśmy na metę rajdu, gdzie spotkaliśmy się z innymi uczestnikami wielkiego zlotu wędrowców. Była ciepła pomidorowa… losowanie nagród, wizyta w Izbie Leśnej i Muzeum Górskim PTTK, wpis do księgi pamiątkowej, oraz wspólne zdjęcie z góralem grającym na najprawdziwszej trombicie. Powrotna droga obejmowała schronisko na Przysłopie pod Baranią Górą – dolinę Czarnej Wisełki – skrzyżowanie Wisła Czarne. Każdy posiadacz książeczki GOT otrzymał dodatkowo 17 punktów.
Cała nasza „sówkowa” grupa w radosnych nastrojach powróciła do swych domów… z nadzieją na następną górską wyprawę. Gratulujemy wszystkim uczestnikom rajdu... tym, którzy po raz pierwszy z nami się wybrali tym, którzy wędrują z nami od lat oraz absolwentom naszej szkoły, którzy nadal o nas pamiętają ;-)

„Wędrowne Sówki” - do zobaczenia na szlaku!